Jak wpływać na sprzedaż, wartość biznesu i jego stabilność?
Szanowni Państwo,
Porozmawiajmy o współczesnych perspektywach wzrostu marek i biznesu.
W czasach turbulencji gospodarczej, gdy demografia maleje, a liczba marek rośnie, osiągnięcie wzrostu staje się coraz większym wyzwaniem. Marki, które wyróżniają się w sposób znaczący (meaningfully different), zdobywają przewagę rynkową – tego dowodzą nasze dane. Zarówno te dotyczące postaw konsumenckich (BrandZ) jak i ich zachowań (Wordpanel).
Silne i znacząco różne marki uzasadniają wybory konsumentów oraz swoją cenę, jednocześnie zmniejszając ryzyko zastąpienia ich innymi. Są lepiej połączone z kulturą i okazjami ich użycia, co przyspiesza budowanie ich penetracji na rynku.
Wszystkie punkty styku (fizyczne i online’owe) wywołują skojarzenia dotyczące tego, jak marka różni się od konkurencji – a jest jej coraz więcej. Chcąc utrzymać przewagę, marka musi działać na różnych poziomach, precyzyjnie optymalizować mix i monitorować poziom kurczących się zasobów uwagi, jaką użytkowniczki są w stanie jej poświęcić.
Zapraszamy na konferencję, podczas której Ekspertki i Eksperci z Kantar Polska podzielą się wiedzą płynącą z 5,4 biliona danych przeanalizowanych globalnie w 540 kategoriach.
Zapraszamy!
Robert Krosnowski
Strategic Consulting Director
Kantar Polska
Michał Lutostański
Head of Knowledge & Thought Leadership
Kantar Polska